29/03/2016

Muusika mu sees

Mul on viimasel ajal mingi teema lauludega. Iga kord, kui autokoolist tulen või hoopiski sinna minnes, on mingi kindel laul, mida ma mitu korda kuulan. Mäletan, et suhteliselt alguses, kui mul umbes esimene kord hakkasid asjad paremini minema, kummitas  tunnis "Hey Jude" nii hullult, et oleksin tahtnud seda päriselt ümiseda. :D Sellest sain väga positiivse laengu, aga lõpuks sai temast muidugi villand. Loogiline. Sellepärast ei tohigi ühtegi head laulu telefonihelinaks panna, et pärast süda pahaks ei läheks, sellest, kuidas ta pähe kulunud on. Ükskord, kui olin enda peale väga pahane, kuulasin jälle Adele' i Hellõud ja hoidsin bussiga koju sõites terve aeg pead silmad kinni vastu bussi akent. :D Üks teine kord jälle oli "autokooli looks" Fast car. Täitsa sobib teemasse ju.  Sellised lood ja laulud siis,... :)

Aga nädalavahetusel siin tegime väikese laulu- ja tantsupeo hoopis Harry Belafonte laulude järgi. Milline kullavaramu. Mahemõnus tantsumuss ja nii lihtne-armas. :))) Puudutab hingekeeli.

Vahepeal käisime sõbrakestega Kubijas puhkamas. Oli ülimalt tore aeg seal koos nendega. Mulle jäi sealne veekeskus juba eelmisel korral aasta tagasi väga positiivselt meelde. Mitte liiga suur, aga ka mitte mini. Täpselt need asjad, mida vaja - ehk siis värviteraapiaga aurusaun, jaapani saun ja välisaunad - olemas. Lisaks ujumiseks jahedam bassein ja mullivannid. No mida sa hing veel tihkad tahta? Loomulikult olen endiselt väga rahul ka shiatsu massaažiga. Soovitan! Teeb selja mõnusalt lahti.

Igal juhul võiks öelda, et elu on hetkel üsna lille moodi :)

Tuleb ainult ette võtta ja  pingutada, et load omendada. Noh, vähemasti, lootust on!

No comments:

Post a Comment